16 July 2011

Farvelfesten





























I går holdt vi endelig den fest, vi har villet holde i flere måneder. Det var sådan en sjov aften! Jonna, som jeg ikke har set siden året efter 3g, kom forbi med sin kæreste. Højskolevenner var der. To venner havde sex i min seng (!), jeg pillede glasskår ud af en albue, og da klokken blev morgen, kastede en britisk fyr op ud over hele badeværelset, hvilket resulterede i et bombastisk latteranfald fra os, der bor i lejligheden. Gennem hele aftenen var lejligheden fuld af mere eller mindre fremmede mennesker, og der blev grint, danset og kysset i krogene. Fantastisk afslutning!

2 comments:

linda; said...

det lyder som en ordentlig farvelfest med kapow! sådan skal det gøres - måske minus sex i din seng?

karen sofie said...

Det skal jeg love for, at det var. Men ja, måske havde jeg også været tilfreds med ikke at skulle skifte lagener midt om natten, fordi der havde været sjov i min seng :)